Pages

Wednesday, April 23, 2014

Majlis Pertunangan Ida & Ijal-Bahagian 1

ini adalah entry berjadual yang dikarang semalam dan ditayang hari ni..tapi kelakarnya aku buat kisah bertunang ni macam buat drama bersiri pulak...walau apa pun aku kongsikan sikit kisah majlis bertunang aku yang berlangsung ari SABTU 19 APRIL 2014...kenapa aku pilih tarikh ni sebabnya aku takde tarikh yang sesuai dgn susunan nombor yang cantik..jadinya aku ambil sahaja apa tarikh yang dirasakan semua adik beradik aku lapang...ini cuma sebahagian gambar yang diambil oleh annak sedara aku..bukan fotografer yang sebenarnya..jadinya inilah gambar original tanpa sebarang pengubahsuaian gambar...disebabkan gambar yang banyak aku terpaksa memilih dan di jadikan satu sahaja supaya semua gambar ada dalam satu masa... 

 gambar2 kat atas tu masa kedatangan keluarga dari sebelah lelaki..agak penuh umah aku di bahagian depan tu..masa nilah perjanjian dibuat dan persetujuan di terima...agak berdebar aku masa ni sebab tak tau apa yang dijanjikan dan dipersetujui...


ini pulak hantaran dari kedua pihak...alas dulang warna merah dari pihak aku manakala yang warna biru dari sebelah lelaki..hantaran kami 7 berbalas 9 yang mana hampir kesemuanya adalah makanan...dan kesemua hantaran ini juga dibuat oleh kakak aku untuk pihak aku dan kakak sepupu en TUNANG untuk pihak lelaki...simple tapi aku amat suka...

published!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...