Pages

Monday, April 7, 2014

NSK Kuchai dan Restoran Adam Chow Kit

Selamat pagi sumer....ari ni awal sikit bersiaran sebab tak nak lamabat masuk cite...takut dah basi pulak..ini yang berlaku semalam...disebabkan ari Sabtu dah berpenat lelah membuat goodies utk tetamu masa majlis aku nanti pastu tetiba fikir plak apa goodies utk tetamu sebelah pihak lelaki..so aku pun hajak lah adik aku cari barang2nya..memula kami ke NSK kat Kuchai Entepreneurs Park..


ini muka depan NSK tu..ini kali pertama aku ke sini dan jugak kali pertama adik aku ke sini..sebab dia selalu ke NSK Selayang katanya..jadinya dia kata tak taulah kalau ada apa yang aku nak tu..so aku pun cakap tengok dulu apa yang ada...penyudahnya tak ada...


disebabkan tak ada apa yang kitaorang nak mulalah berfikir cari di tempat lain tapi sebelum tu si kecik tu nak main permainan so luangkanlah masa sekejap..menunaikan permintaan bukan pun susah kan...pas puas si kecik tu main2 kitaorang pun teruslah ke Chow Kit..
 

pas dapat apa yang dicari perut memasing pun dah kelaparan so singgahlah sekejap kat Restoran Adam ni...dekat sangat ngan kedai yang kitaorang beli barang2 tu...ada pelbagai menu tapi terpulanglah pada apa yang korang nak makan...tapi ada menu yang punya nama agak pelik contohnya AYAM FUJIYAMA..ntah camne lah makanan tu yek..


servis kat kedai makan ni memang superb lah..belum sempat 5 minit pas amik order minuman pun dah sampai..selang 5 minit lagi makanan pun mula sampai satu persatu..yang paling akhir dapat adalah aku...susah nak buat makanan aku...hahahaha...yang kitaorang makan semalam adalah Keow Tiow Kungfu,Nasi Goreng Ayam,Nasi Goreng Pattaya,Nasi Goreng Kampung dan Nagi Goreng Adam...
 

nampak tak camne kelaparannya kitaorang sehingga tak tinggal apa2 pun dalam pinggan kitaorang...kedai makan ni sesuai utk mereka yang kurang makan pedas walaubagimanapun dia ada bagi sambal tomato utk sesiapa yang makan pedas....boleh lah cuba makan kat sini yea...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...