Pages

Friday, April 11, 2014

Yellow Pages Masih Relevan

korang pernah kenal YELLOW PAGES tak??buku panduan direktori ni amat glamor masa aku bebudak dulu..sebelum adanya internet di Malaysia...dan aku sangka buku kuning ni dah tak digunakan tapi rupanya ia masih relevan dan Telekom Malaysia masih tetap menghantar buku kuning ni setiap tahun ke setiap pejabat di Kuala Lumpur






rupanya ada jugak buku kuning ni di pejabat aku...tahun lepas dan yeng terkini tahun 2014 yang aku dapat dua minggu lepas (kalau tak silaplah)....cuma yang aku nampak bezanya adalah ketebalan buku tersebut dan kertas yang digunakan.....lebih cantik dan berkualiti...bagi anak2 yang lahir awal tahun 2000 inilah yang dipanggil YELLOW PAGES yea...banyak info korang boleh cari dalam ni...nak tau apa ada dalam buku ni...gi carik yea

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...