Pages

Wednesday, April 30, 2014

Selamat Hari Buruh untuk Semua


  
hari ni 30 April..esok 1 Mei...cuti umum sempena Hari Buruh atau Labor Day..bagi yang bercuti selamat menikmati cuti,,,bagi yang kena kerja (untunglah kamu dibayar berganda2)...apa motivasi bari korang sempena hari buruh ni??bagi yang dapat naik pangkat,naik gaji,dapat COLA bersyukurlah walau mungkin tak banyak tapi beruntung dari yang tak dapat langsung. bekerja dengan lebih berkualiti..moga apa yang kita buat dilihat dan diperakui itu yang penting...walau apa pun yang akan korang buat esok...gunakanlah masa yang ada secara berkualiti dan bermanfaat....esok jugak tayangan Spiderman 2 nak kuar...dapat tak aku g menonton??kena ajak en TUNANG lah jawabnya.....


2 comments:

izzu said...

Selamat hari pekerja utk akak dan semuanya..

siti zuraida Rajab said...

selamat hari pekerja jgk untuk izzu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...