Pages

Tuesday, April 1, 2014

Kisah Yang Hampir Luput

selamat tengahari sume...dah hampir seminggu barulah aku ni nat wat entri tamat tarikh luput ni..tapi tak kisahlah asalkan blog ni ada tulisan...tak kira la ada yang baca atau tak aku tetap nak tulis...(hampehhh ko zuraida)ok la sambung cite balik...sabtu lepas aku balik ke kampung nak pegi majlis kenduri kawen sekolah aku kat Kg Sempang..pastu ke Kg Ladang Krubong majlis kawen adik bos en SAYANG...pas abis makan kenduri bergerak plak ke Taman Krubung Jaya (kat belakang Stadium hang Jebat tu) ada majlis terima belanja sepupu en SAYANG..meh kite nengok pic yang tak seberapa yea...tak sempat nak amik foto byk2 sebab sibuk menolong kat majlis t..ringank2kan tangan membantu...bukan susah pun...

ini hantaran dari sebelah perempuan..ada sembilan dulang kalau tak silap aku..idea rekaan sangat sempoi..ni yang buat aku cam nebes plak...ntah camne plak hantaran aku nanti..apa pun aku suka ngan pelamin kecik tu..cam comel jea....tapi masa aku nanti takde pelamin mini cuma wat bilik jea...tapi sepanjang majlis terima belanja macam2 kejadian yang jadik...tapi apa nak kata dah tertulis macam tu kte redha ajelah..harap2 majlis aku nanti takdelah yang pelik2 berlaku..mau nangis aku nanti..IN SHA ALLAH




ini plak menu kat umah pengantin kat Kg SEMPANG tu..menu majlis kenduri yang biasa kita jumpa..nasi minyak,sambal ayam,kari daging dan papadom...tapi kat umah bos en SAYANG tu tak sempat nak amik sebab terlalu gumbira dapat makan nangka ngan perut masak lemak...perghhh...meleleh air liur masa menaip ni...hahahahaha...apa2 pun asalkan makan aku ok aje..letaklah apa aje...


ini pulak aku berselfie sebelum pegi kenduri kawen..en SAYANG ada di belakang..FMIL ada kat tepi....selamat menjalani penghidupan baru buat mereka yang berubah status minggu lepas dan minggu2 akan datang...tak lama lagi aku menyusul...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...