Pages

Monday, October 14, 2013

::Fun-tastic Team Building at Adeline Villa::

seperti yang korang tau sepanjang minggu lepas aku ada kursus team building kat Gopeng....tempat menginap kitaorang kat Adeline Villa...nanti aku akan citekan dalam entry khas pasal Adeline Villa ni sebab aku tau korang sume mesti kurang tau tentang tempat ni kan...sabar yea...tempat yang memang best kalau nak buat aktiviti air..sepanjang 3 hari kursus ni tak boring pun sebab takde kelas..sumenya outdoor aktiviti dan indoor games.... 

 

ini plak barang2 yang aku dapat dan beg yg aku nak bawak ke kursus ni..macam besar kan...aku tengok pun agak ngeri jgk tapi inilah yang aku bawak..takkan plak nak masuk hutan bawak beg tarik kot??mcm tak sesuai plak jadi bawaklah beg gals yg sebesar ini...

 
kitaorang gerak dari AIMS pukul 8.10 pagi menaiki bas yang disewa oleh company.berhenti sarapan pagi kat R&R Sg Buloh..tapi fotonya takde sebab tengah lapar sangat kan...jdnya terlupa lah..pre-packed breakfast ari tu mkn bihun gorengn ngan air MILO...minum MILO anda jd sihat dan kuat...promo lagik...pas sampai Pekan Gopeng kitaorang tukar kenderaan..mcm yg ada kat foto atas tu lah..naek lori beb...mana pernah orang buat kan??sebabnya bas tak boleh masuk ke dalam tempat tu...naiklah kami lori..gambar aku takde sebab akulah yang photo-Gnya...selamat aku....
  

pas menempuh perjalanan selama hampir 45 minit(kalau tak silap) kitaorang pun sampailah kat Adeline Villa ni..perjalanan yang mencabar sebab jalannya penuh lopak,pokok yang besar dan berjuntai...tak terkira berapa kali muka ni berlanggar ngan pokok yang berjuntai...penat berdiri dalam lori sampai di sini...terus dapat makan...makan kat sini menarik sebabnya....makanan dimasak dalam kuantiti yang kecil dan dapat makan secara panas....dan tersangat banyak makanan sampai perut tak boleh menampung..makanan yang amat sedap....
 
pas makan kitaorang masuk ke bilik memasing..aku dapat bilik berempat..bilik aku mcm gambar kat atas tu lah...ada mcm2 jenis rumah yang ada kat sini...tapi pemandangan yang amat cantik sebab bilik aku atas bukit tapi lenguh nak naik turun setiap kali aktiviti....

pasni aku aku nak cite aktiviti yang aku buat sepanjang kat sini...benda yang memang aku tak pernah buat sepanjang aku dewasa ni tapi aku dah berjaya buat jugak walaupun cuma sekejap jek....
 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...