Pages

Monday, October 14, 2013

::Selamat Kembali Ke Blog::

salam dan selamat pagi...ari ni aku keje lagi walau mood aku ke longkang..gumbira dapat balik ke alam nyata sebab sepanjang 3 hari aku berkursus aku terpisah dgn alam luar sbb ketiadaan talian..baik talian telefon mahupun internet...macam org gila dibuatnya...walau secanggih mana pun fon korang kalau tempat tu tiada talian memang tak bergunalah fon korang tu...nanti aku update cite aku sepanjang minggu lepas yea...buat masa ni aku nak buat keje..pastu nak balik kampung..nak beraya kat umah mak ayah aku...

 

kat atas ni lah pintu masuk ke Adeline's Villa.....kat tempat ni lah aku merasa suasana hutan yang nyaman dan sejuk,damai dan menenangkan tapi kurang seronok tanpa talian internet

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...