Pages

Wednesday, October 9, 2013

::Menghitung Hari::

tinggal beberapa hari jea lagi...nak kata excited???mcm ada jugak...nak kata gerun pun mcm ada jgk...tp yg aku blh katakan ialah im looking forward to this day...korang mcm pelik jea ngan ayat aku ni??kenapa??ooooo pasal menghitung hari tu???jangan salah faham yea..maksud aku menghitung hari tu adalah untuk ke team building yg kampeni aku buat ni...trip tu ari jumaat ni..so aku pn mcm seronok mcm takut pun ada jgk..otak korang takde lain yea...

 

nanti aku update cite sepanjang kat sana..trip ni pegi ke Gopeng..mcmana keadaan muka buminya aku pun tak pasti tp yg aku tau sekelilingnya adalah hutan...dan korang boleh bayangkanlah mcmana aktiviti yg ada kalau dalam hutan tu..tunggu cite aku yea...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...