Pages

Tuesday, October 8, 2013

::Salam Pagi Selasa::

 

 salam dan selamat pagi kengkawan..dah beberapa hari takde cite yang dicatat dalam blog...bukannya takde cite tapi tak berkesempatan nak upload gambar and cite...maklumlah PC kan tak blh cucuk USB...internet di fon plak dah berkurang..so nak update cite pn mcm malas...tapi yang paling best minggu lepas adalah buah hati pengarang jantung melawat aku di KL...seronoknya...dah dua minggu tak jumpa si dia...tapi kelakarnya aku buat drama Melayu kat TBS masa hantar si dia balik ke Melaka hari Ahad lepas....nak tau apa aku buat?????percaya ke tak yang aku menangis masa si dia nak turun ke bawah tuk naik bas....aku pun mcm terperanjat...tapi itulah yang terjadi...aku nangis di TBS....seperti kata si dia....aku tak ikhlas nak bagi dia balik Melaka....jujur aku jawab memang aku tak ikhlas tapi aku perlu akur yang kami perlu cari rezeki untuk masa depan yang bakal kami bina....Ya Allah mudahkanlah urusan kami mengumpul untuk menuju ke arah yang lebih baik....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...