Pages

Tuesday, October 1, 2013

::Rupanya Tiada Yang Indah::

 

selamat tengahari...dah lunch ke belum..aku dah beli makanan tapi belum makan lagi sebab nak amik masa buat cite sket...seperti biasa lunch aku di Bangunan Ambank lah..sebab kat situ makanannya banyak pilihan dan murah...pagi tadi aku ada buat entry psl Oktober kan???so tadi aku dah nengok apa yg jadi pd aku sepanjang okt tahun lepas tapi setelah disemak...hrmmm tiada yang indah rupanya...ada banyak kisah sedih selain beraya bersama keluarga...aku harap Oktober tahun ni lebih indah dari yang lepas...ameennn....

 

aku berdoa agara ada perkara-perkara indah dan menarik akan berlaku pada aku dan keluarga aku sepanjang perjalanan hidup ini...permudahkanlah urusan kami Ya Allah..

(kredit utk pakcik Google yea utk pic tu..)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...