Pages

Tuesday, October 8, 2013

::Kisah Dua Minggu Lepas::


kisah ni dah hampir basi tapi aku tetap nak masukkan jugak....ada haku kesah???hahahahahahaha.....pic atas tu masa aku ngan adik aku gi makan kenduri kat Cheras...kalau aku tak salah lah...ini kenduri sebelum tuan umah tu pegi menegerjakan haji..tuan umah tu sepupu pada adik ipar aku...aku ni datang jalan and makan jer...bagus tak aku ni...ada macam2 menu tapi yg aku amik ni hanya yg aku makan jea sebab makanan ni lebih menarik minat aku....sup gearbox, ikan tenggiri masak asam dan laksa penang.....best gila makanan tuan umah ni....
 

pas dari makan kenduri kitaorang pun pegilah Berjaya Time Square..kononnya nak cari kasut aku...sebab aku dah ketiadaan kasut...kisahnya di SINI....tapi penyudahnya bukan hanya kasut yang aku dapat..pelbagai lagiklah...seb baik duit aku ni adik aku yang jaga kalau tak memang abislah....tapi seronok jugak ke sini sebab dah lama sangat aku tak ke sini....banyak yang murah2..len kali boleh pegi lagi...heheheheheh

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...