Pages

Wednesday, October 30, 2013

::Paintball Di Gopeng::

salam dan selamat petang semer...dah lama kan tak jumpe haku...hehehehehehe...ada sedikit rasa malas nak update blog sebenarnya..dah petang baru ada rasa nak menulis...tapi ari ni aku gagahkan jugak lah...kisahnya masa aku gi kursus ari tu....antara aktiviti yang dibuat adalah PAINTBALL...tapi aku tak maen mende alah ni sebab aku memang tak boleh nak memegang senafan.....lain yang nak ditembak lain plak yang kena nanti..so layankan aje lah...ni antara beberapa foto yang ada sebab terlalu banyak foto terpaksa pilih yea..


tempat paintball ni tak jauh sangat dari tempat kitaorang menginap...so inilah peralatannya nya...yg atas tu dia punya senapang yang ntah apalah yang dorang panggil...and yang kat bawah ni dah tentulah helmet kan...



ini masa kitaorang tengah dengar briefing cara2 nak menembak alias nak main paintball..aku dengar jea...
 

ini plak teamate aku...ngah bincang strategi masa ni...tapi nasib tak menyebelahi kitaorang pulak kitaorang kalah sume perlawanan....pic bawah plak team cheer kitaoranglah THE BOOZIES....
 
 
ini plak masa aku ngan kengkawan ni nak ke tempat paintball menaiki kenderaan rasmi...LORI....riuh ko masa nak pegi ni...


ceria muka aku masa kat sini..memang sangat happy..walau aku tak main dan team aku kalah tapi aku tetap happy...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...