Pages

Wednesday, September 25, 2013

::Kasut Kesayangan::

semalam berlaku kisah trajik...kasut yg aku pakai koyak setibanya di pejabat..sedih sebab kasut tu amat selesa utk aku yg naik dan turun bas ni...jd bila nk blk aku pn pkailah heels aku yg mmg ditinggalkan dipejabat...tp malang berganda apabila kasut ni jgk koyak setibanya di umah...



 

korang boleh nampak kan betapa rosaknya kasut aku ni...aku beli kasut ni tahun 2009..masa tu ada offer dan kasut ni bernilai RM129.90 selepas diskaun...korang boleh bayangkan tak betapa aku sayang kasut ni...tapi aku akurlah sebab bagi aku berbaloilah aku beli kasut ni..walau mahal tapi panjang usia kasut ni..tahun 2013 baru nak koyak...kata en hubby nanti cari yang laen tapi dalam keadaan sekarang ni tidaklah aku akan cari lagi kasut bernilai sebegitu...pecah perut mak nak oooiii....
 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...