Pages

Wednesday, March 19, 2014

Dek Kerana Teringin

salam..dah tengahari barulah dai ni aku agak sibuk dapat nak menaip cerita..dah beberapa hari aku sibuk dan ditambah dengan penyakit 'M' yang datang maka berhabuklah blog ni sekejap...minggu lepas aku teringin sangat nak makan ROTI TELUR...disebabkan aku ni sini cuma keluar ke pejabat dan balik saje maka aku kena pendamkan keteringinan tu...spt kata en SAYANG.."nanti balik kte makan sama yea?"...so ari Jumaat lepas aku cakap kat adik aku nak makan roti canai..so dalam perjalanan ke  Klang adik ipar aku pun carilah kedai mamak....dapatlah aku makan roti telur..tapi jangan kata aku mengada2 tau..aku tak berani keluar merayap di KL ni tanpa ada sesape yang teman..ini KL bukan MELAKA yang boleh aku berjalan sesuka hati...meh kita nengok gambar la

kali ni aku dah jumpa cara nak cantum gambar so aku akan put in together all pic in one frame...tapi jangan perli yea sebab mak ni baru jea tau belum pandai lagi..kat atas tu ada roti telur utk aku semestinya..tosei utk adik aku..nan cheese untuk adik ipar aku dan semestinya nasi lauk ayam utk checha...

published!!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...