Pages

Friday, March 7, 2014

Kisah Semalam

salam Jumaat dan selamat pagi semua..korang dah bersarapan ke?pagi ni aku menikmati keo teow goreng kerang tapi non ada foto sbb dah keterlupaan pulak..so aku nak bercerita pasal semalam la yek...pepagi aku dapat gift dari rakan sekerja yang bermesyuarat di luar pejabat kelmarin...


inilah giftnya..masa mula dapat cam pelik jea..korang tau nape aku pandang pelik kat bungkusan ni??sebabnya tulisannya bkn RUMI atau JAWI tapi tulisan cina..aku pun pandang rakan sepejabat tu...pastu dia macam faham dan katanya ianya kacang dan boleh dimakan...
 

dan inilah hasilnya selepas dibuka..aku pun tak tau nama biskut ni..tp macam bertih beras dan ada kacang utk wat kunyah2...sedap tapi tersangat manis...tak boleh makan selalu takut terkena penyakit lain pulak kan...
 

dan pic atas tu penyudah makanan aku untuk hari semalam..anak buah aku ajak keluar malam semalam tapi dek kerana kaki yang sakit dan membengkak tidaklah aku mengikut mereka..penyudah makanlah maggi kari dan telur bersama meatball...macam panjang sangat makanan aku padahal cuma magi kari jenama SEDAP....tapi ini sebab aku teringin makan dek kerana en SAYANG makan maggi kelmarin...inilah kisah aku semalam...aku harap hari-hari mendatang akan beri aku kegembiraan

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...