Pages

Wednesday, March 19, 2014

Kisah Aku Sabtu Lepas

dah lunch???harap2 kenyang yea kawan2 semua...ari ni aku agak sakit kepala kesan dari terhantuk semalam..harap2 aku mampu bertahan sehingga waktu balik nanti...skrg nak sambung kisah aku minggu lepas..memandangkan aku balik umah abg aku kat Klang untuk amik alas dulang hantaran yang dah siap dijahit dan perlu dihantar ke umah en SAYANG...so akk aku pun ajaklah kami ke lokasi tempat mereka nak berniaga..akk aku berdua ni plan nak meniaga kedai makan pulak sebab seronok nak memberi orang merasa apa yang dimasak..in sha allah boleh berjaya sebab akk aku memang pandai memasak...hehehehehe...meh nengok foto yang dah berjaya ada frame yea...tu sebab lambat nak wat cite sebab nak edit foto...hikhikhik..(lantaklah yea...walau orang lain dah tahu mende ni)


foto atas tu lah tempat abg ngan akk aku nak meniaga..kat TAMAN INTAN KLANG...gerai ni milik MPK.sepatutnya ada 10 gerai yang dibuka tapi hanya ada 3 buah yang buka..aku nengok ada potensi nak bertahan sebab disekeliling gerai ni ada banyak bengkel dan kedai melayu hanya ada 2 dan dibuka hanya sehingga 2 petang..permintaan banyak tapi tak mampu nak cater utk semua..so adalah rezeki utk mereka di sini. AMIN...nanti aku war2kan yea jika dah buka gerai akk aku ni..jemputlah datang beramai2...


pas nengok kedai dah tengahari dan perut pun dah mula berkeroncong..lebih2 lagi budak kecik sorang ni...so kami pun pegi makan KFC dan dibelanja oleh akk aku ler...kenyang kami makan KFC..walau dah selalu makan tapi feeling tu berbeza bila akk dan abg yang belanja..hahahahaha...melampau aku jd adik yea...

itu aje kisah aku hari SABTU lepas...ada lagi cite untuk AHAD..tapi tunggu yea..foto belum diedit..

Published!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...