Pages

Friday, March 14, 2014

Face Mask Yang Tiba2 Laku

salam dan selamat pagi.korang dah bersarapan?wah ayat melayu aku pagi Jumaat ni.aku dah selamat makan.pagi ni makan berat sikit..roti dan nescafe...so ini kisah petang semalam..malas nak cite semalam jadinya sebelum lupa kenalah wat pepagi..di masa jerebu ni benda yang paling mudah habis adalah FACE MASK..semalam aje aku kehabisan stok face mask ni sebab sume staf mintak kat aku..




geli ati aku pasal face mask ni..macam satu benda yang amat berharga waktu sekarang ni bila mana minta tapi tak dapat dan ayat yg dikeluarkan..kenap habis??wah agak pening nak menjawab..tapi aku guna pendekatan jawab spt biasa...mana ada barang yang tak abis.kalau jadi mcm tu tutuplah kilang...hahahahaha...jahat tak ayat aku??harap2 pagi ini adalah stok face mask ni..kalau tak mau nahas aku..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...