Pages

Wednesday, March 5, 2014

Jeli Kelapa

selalunya aku hanya dapat makan jeli kelapa yang dibuat oleh en SAYANG tapi kelmarin aku berkesempatan melihat sendiri en SAYANG buat jeli kelapa....katanya nak buatkan utk aku sbb dah lama aku tak makan jeli kelapa..aku pun melompatlah tp tak boleh banyak2..malu kat FMIL...kelapa muda ni en SAYANG dapat kat Sungai Rambai..ada 4 biji kesemuanya tapi yang betul2 muda hanya 3 biji sahaja....



inilah kelapa2 yang dah dikopek dan diambil air dan isinya..mcm senang nengok en SAYANG belah kelapa ni tp aku tak berani buat takut lain yg jadi...memang layan betul minum air kelapa muda..sejuk badan kata mak mertua aku...tp tak boleh minum banyak2 yea...



inilah hasilnya yang dah siap dimasak...dan aku diarahkan untuk bawa pulang ke KL nak bagi kat dak adik kata en SAYANG...tima kasih hubby sebab buatkan jeli kelapa untuk ayg..sayang b ketat ketat

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...