Pages

Wednesday, March 5, 2014

Lawatan Bahagia ke Klinik

selamat tengahari sume..korang dah makan tengahari ke??aku baru jea lepas makan..ari ni makan bihun goreng..alhamdulillah...ari ni masih berkisar tentang kejadian aku di kampung...memandangkan aku membersihkan rumah makanya kaki aku mengalami ketegangan otot yang bukan sedikit...jadinya aku tak pulang ke KL ari Isnin ari tu tapi membuat lawatan ke klinik di air keroh..manalagi kalau tak POLIKLINIK WAHIDAH....en SAYANG hantar aku...seb baik tak lama menunggu di klinik dah dh dpt jumpa doktornya...ALHAMDULILLAH...tapi biasalah bila membuat lawatan ke klinik adalah bekalan yang dapat...



inilah bekalannya...dan aku duduk di umah en SAYANG sambil dijaga ngan bakal mertua...menarik kan??sebab kata en SAYANG kalau duduk umah aku takde sape yang tengok2kan aku so aku pun duduklah ngan FMIL.best sesgt sebab mak sangat sporting dan mcm2 yang mak cerita pada aku tentang keluarga dan ttg en SAYANG jugak...kata mak biar aku tahu keadaan keluarga baru yang aku miliki masa akan datang.....sayang mak

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...