Pages

Tuesday, September 24, 2013

::Kami di Taman Buaya::

masa ni cuti hari malaysia yg lepas...mulanya aku tk nk masuk tmn buaya ni tp terpengaruh plak..malangnya byrn rm15 tu tk berbaloi btk..rasa menyesal pn ada..tp nk buat camne kn...bagi aku lebih baik masuk Zoo Melaka sebab lebih banyak yang nak ditengok berbanding dengan Taman Buaya tu....tapi non ada foto buaya2 kat dalam tu yea...sebab buaya tu sama aje...bukan ada yang beza pun


ini tag kami bertiga...aku, hubby ngan safiah....cuba teka yang mana tangan aku??hahahahahahaha
 

ini salah satu yang ada kat Taman Buaya ni...
 

ini budak yang sangat pantang kalau jumpa kamera...ada aje yang nak diambilnya..apa nak kata layankan aje lah...inilah kawan aku yang sanggup bersama2 aku saat aku susah atau senang..yang tak menilai aku...
 

aku ngan hubby lah kan...selepas kena dera untuk bergambar...
 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...