Pages

Wednesday, September 25, 2013

::Kain Orang Koyak Nampak,Tapi Apa Jadi Dengan Kain Sendiri::



salam dan selamat tengahari kengkawan..baru sempat nak menulis ari ni...maklumlah aku nak wat hand over kerja sebab nak tukar ke department yang laen plak...dari semalam aku dengar heboh cite pasal Isteri Mat Yo yang dikatakan menggunakan ayat2 yang dikatakan kurang ajar...tapi bukan tu yang aku nak cite...bagi aku walau siapa pun kita ni,marah itu satu perbuatan yang kadang2 terlepas dari sangkar otak kita..dan aku lihat banyak sangat komen negatif pada si pelaku seolah2 si pengomen itu tak pernah langsung marah atau mengeluarkan kata2 yang kesat...kadang2 terlalu mengambil berat tentang keadaan sekeliling pun jadi masalah sebenarnya...berpada-padalah kita dalam mengambil berat tentang sesuatu..jangan melihat koyaknya kain orang tanpe sedar kain yang dipakai lebih koyak dari orang lain...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...