Pages

Monday, September 23, 2013

::Family Trip 2nd Batch::

salam...slmt pg sume...cite ni dh dua minggu berlalu tp aku bru dpt jln camne nk upload foto kt blog aku..sbb pc aku tk blh cucuk usb kan...so update dr fon aje lah..

family trip kali ni cuma ke PD jea sebab bajet yang kurang menyenangkan..dan perancangan pun hanya dibuat dalam masa 2 minggu jea...trip kali ni diikuti oleh beberapa orang ahli baru..dan seperti biasa trip keluarga Rajab ni mmg sangat fun dan menyenangkan hati..sepatutnya trip ni diikuti skali ngan family abg aku yg kedua tp di saat2 akhir terpaksa dibatlkan..apa nak buat..ada rezeki nanti bolehlah berkumpul semuanya... meh tonton foto kitaorg yg tk seberapa ni...

kitaorang lepak kat CocoBay Condo Resort...trip ni bertarikh 14-15 September 2013...aktiviti kitaorang kat sini bukanlah ketat sangat...cuma hanya ada sukaneka dan acara makan2...yang penting kitaorang dapat berkumpul bersama2..bercerita...ketawa dan yang penting skali adalah makan...kitaorang bertolak dari 2 tempat yang belainan..hanya aku dari Melaka sebab amik cinta hati dan kawan aku...dan yang lain bertolak dari KL...sepatutnya aku yang dekat ni sampai dulu tapi mereka yang dari jauh dah sampai sebab kitaorang stuck masa nak cari hadiah untuk malam ni....apa2 pun sangat seronok....next trip adalah ke Pulau Pangkor kalau aku tak silap..kepada sume ahli keluarga terima kasih atas sokongan untuk memeroahkan family trip kita ni....







 foto di atas tu adalah aktiviti selepas sukaneka..foto masa sukaneka tak amik sebab sume org terlibat...so rugilah datang PD kalau tak berendam dalam laut kan...tapi pantai kat bahagian yg kitaorang lepak ni best sangat.....tak dalam itu yang syok bagi orang penakut air macam aku...selepas mandi2 apalagi acara makan2lah tapi bukanlah makanan yang mengancam cuma sandwich hasil tangan aku..aku buat pagi Sabtu sebelum berangkat ke PD
  

adalah foto aku ngan cinta hati plak..malunya...tapi inilah buah hati pengarang jantung aku...aku dah bawa dia ke dalam keluarga dengan harapan ada jodoh dan berpanjangan hingga akhir nyawa...amiiinnn....

cerita ini ada sambungannya lagi...tunggu semua...
 


 

2 comments:

nur-hafiz said...

alhamdulillah... kak nisah doakan jodoh berpanjangan hingga ke akhir hayat... aminnn.... majlisnya nanti jangan lupa jemput kak nisah pula....

Unknown said...

in sha allah...akk sy tak akan lupa...sebab akk tak pernah lupakan saya...ada nama akk di kad saya nanti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...