Pages

Wednesday, September 25, 2013

::Cenderakenangan Dari Bos::

semalam masa ngah sibuk buat hand over tetiba bos aku datang bawak dua coklat dan dua rantai kunci...katanya satu untuk aku dan satu lagi utk Pooi Yee...bangga aku dapat buah tangan dari bos.aku tk tau la bos aku ni bercuti kt mne..yg pasti tq bos..ingat jgk kt kami ni...

 

ini model yang aku import khas dari Desa Aman..bukan senang nak ajak model ni bergambar untuk aku...bayarannya adalah coklat yang aku dapat tu...aku tak kisahlah sapa yang makan walau ianya dihadiahkan untuk aku..bagi aku anak2 dan cucu ini adalah keutamaan aku....
 

inilah sampul coklat yang cucu aku dah buang dalam tongsampah dan terpaksalah nenek dia ni jadi pengutip sebab belum sempat amik foto coklat..tu yg ronyok sampul coklat tu
 

ini plak rantai kunci yang aku dapat...aku macam rasa bos aku ni pegi Kemboja la..sebab rantai kunci ni laen sket...apa2 pun aku akan simpan rantai kunci ni... 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...