Pages

Thursday, September 12, 2013

::Aku Dan Lesen::

semalam baru kali pertama aku ke UTC KL kat Pudu Sentral alias Puduraya...tujuan ke sana hanyalah untuk memperbaharui lesen aku yang dah mati 2 minggu lepas....UTC KL ni dirasmikan tak lama lepas UTC Melaka tu..baguslah perkhidmatan kaunter kt JPJ ni...tak ramai orang dan staf di baik sangat...taklah macam staf kat KLINIK tu....kurang ajar....tapi aku syok jugak pas dapat lesen cetakan baru ni..nak nengok???jom...


tapi maaflah tersenget plak fotonya..tak tau plak mcmana nak dibetulkan ni..inilah kesen cetakan baru..aku aje yg excited kot..korang dah tentu ada lesen cam ni kan???tertinggallah aku yek??

 

ini plak perbezaannya aku suatu masa dulu dan di masa sekarang...makin tembam kan???hahahahaha...hati senang sebab ada yang tersayang...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...