Pages

Tuesday, September 24, 2013

::Merdeka 2013::

apala aku ni...bulan kemerdekaan dh lme abis...aku plak bru nk upload cite...lantaklah apa org nk kata kn...janji aku ada bhn utk bercerita...dr ngumpat org lglah tk berfaedah...dh bbrp thn ni aku tk tlibat dlm perarakan utk pjbt aku...tp kali ni dlm sejarah aku nengok perarakan depan mata aku sendiri..walaupun secara tk sengaja tp aku hadir bersama2 menyaksikan ni jln Hang Tuah...hentian akhir seblm memasing lepaskn tgn dan kaki...meh la kte nonton fotonya yea..walau tk byk tp asalkn ada foto utk diceritakan...wah ayat ko tk menahan...

 

kesemua foto ni hanya diambil di Jalan Hang Tuah...aku dan Nur Salwani..masa ni aku amik kawan aku balik dari berbaris..maklumlah aku bukan kakitangan di Negeri Melaka lagi kan...so no berbaris for Merdeka Parade...
 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...