Pages

Thursday, September 12, 2013

::Birthday Bash Faiqa Darwisyah Rafli::

tahun ni anak yang bernama Faiqa Darwisyah Rafli menyambut ulangtahun lekahirannya yang ke 4..dan seperti tahun lepas aku juga sponsor kek sebagai pengganti hadiah sebab aku tak tau nak belikan apa untuk anak ni...jadi jalan selamatnya kek sajelah...majlis dibuat kat umah mertua adik aku lah sekali ngan open house gitu katanya...aku pada asalnya datang sebagai tetamu ngan baju bling bling berakhir dengan jadi tuan umah....hilang make up mak nak...meh layan pic yang tak seberapa ni

 

kek ni ditempah kat Pandan Indah..homemade semestinya...malam ahad kitaorang anak beranak amik kek ni...tunggu plak kat stesen minyak Shell...untuk checha...edible image tu pilihan si kecik tu...dan perasa kek ni strawberry and oreo cream..memang sedap gila kek ni..mmg comel berbanding ngan kek sepupu checha tapi ada haku kesah???

 

ini pandangan dari tepi kek..ada nama checha lagi..nak buat nama penuh tapi tak muat pulak...

 

nampak tak bezanya kek checha ngan yang kat sebelah tu???macam kena sumpah kan tapi yang seronok sebab checha sangat cool..dia seronok sgt ngan kek yang dia pilih sendiri

 

checha dan ahmad

 

inilah keluarga comel adik aku..masih bertiga walau dah berlalu 4 tahun tapi mereka tetap gembira bersama....asal gembira takpe..cukup bagi kami

 

dan yang akhirnya tentulah foto aku kan...ini aku sebelum bertukar menjadi tuan umah dan hilang sume make up aku...
 
 
 

 


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...