Pages

Monday, September 23, 2013

::Family Trip Part 2::

kali ni aku update cite masa dlm bas...steady tk aku??sambil2 boring tnggu nk smpai umah amiklah kesempatan buat cite...tp bkn ngata org yea...perangai tu aku dh buang jauh2...
dh jauh melalut aku ni...aku nk sambung meletakkan foto utk trip kami sekeluarga ke PD...selamat menonton foto yea

ada lagi foto aku ngan en abg yea...ni aktiviti selepas makan sandwich..terjun lagi ke laut yg amat luas...dan sangat satekkkkk...
 

ini plak aktiviti untuk malamnya..kami makan steamboat aje...tapi yg penting air tangan sume ahli keluarga...makan steamboat sendiri ni lg puas berbanding makan kat restoran...yang paling penting kosnya amat berbaloi sebab kami ni ramai dan kuat makan...
 

ini plak pas kita orang check out..singgah kejap kat Teluk Kemang..ada pesta kat situ so kitaorang sekadar meramaikan aje..ada plak hubby ni maen ngan Madihah...mcm syok nengok dorang berdua ni....
 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...