Pages

Thursday, September 26, 2013

::Hari Akhir Di Sales Department::


 

ari ni hari akhir aku kat Sales ni...bermula minggu depan aku akan buat kerja sebagai Administrator kat Service Delivery plak..dah seminggu ni sarat nak buat hand over keje kat exec yang lain...tak cukup tangan dan kaki...sarapan dan makan tengahari dah jadi satu masa yang sama...boleh tak???rasa sedih ada dalam hati aku ni sebab bos ngan manager aku ni sangat baik pada aku...dan dorang sgt membantu aku kalau aku buat salah..tapi mungkin ini permulaannya untuk aku sape tau kan???

dept yang aku nak tukar ni amat beza tugasnya ngan yg aku duduk sekarang sebab lebih kepada teknikal...pulaknya aku tau psl2 hardware2 ni...cerdik sangat aku ni dan aku tak tau apa keje aku nanti..tngu lapor diri kat HOD ari senin ni baru leh tau...doakan aku berjaya lakukan dan mampu buat yang terbaik untuk company ni...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...