Pages

Monday, December 30, 2013

::2013 VS 2014::




 salam dan selamat pagi..tinggal beberapa hari lagi 2013 akan meninggalkan kita.mesti ada banyak perkara yang berlaku kan sepanjang 2013 ni.bagi aku pulak tahun 2013 merupakan tahun aku diberi terlalu banyak dugaan dan cabaran.tahun di mana hidup aku berpusing 360 darjah.tunggang terbalik.banyak yg DUKA berbanding yg SUKA.banyak yang PAHIT berbanding yg MANIS...tahun yang banyak mengajar aku pelbagai erti kehidupan.tahun yg mengajar aku apa erti persahabatan.tahun yang mengajar aku erti jangan putus asa.semuanya 'well blend' pada tahun ni.walaubagaimanapun di samping kedukaan yang berlaku masih ada terselit sedikit kegembiraan..tahun ini jugak aku bertemu si pengarang hati.hehehehehe..bolehlah sedikit bergumbira walau kedukaan masih terasa.tapi aku akan teruskan jugak walau aku tak tahu apa akan jadi lagi pd aku bermula LUSA.


seperti biasalah kan.kalau berubah tahun mesti nak ada azam baru.korang dah set azam baru ke?kalau ditanya pada aku memang aku tak ada set azam pun tapi kali ni berbeza sikit..sebab aku ada satu impian yang diharapkan jadi kenyataan tak lama lagi.kalau azam lain nanti aku fikirkan lah...aku bukan jenis yang mencipta azam sebab aku tau apa yg aku nak belum tentu jadi kenyataan so aku rela hidup aku jadi seperti yang ALLAH rencanakan..tapi azam aku yg satu ni akan aku cuba jadikan ianya REALITI...inilah WISHLIST aku..korang nak tau apa AZAM aku tu???tunggu yea..nanti aku update citenya...IN SHA ALLAH!!!!!!!!

semoga korang pun berjaya dalam menjana impian tahun baru..semoga berbahagia hendaknya.AMIN!!!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...