Pages

Thursday, December 19, 2013

::Menongkah Arus::

aku bukan pro ke sape2...tidak pembangkang tidak jugak ke pemerintah tapi aku mengambil pesan arwah ayah aku..katanya kita memilih ni kena tengok arus yang berlaku...sebabnya kita bukan pro ke mana mana pihak...tapi apabila aku melihat situasi yang berlaku sekarang ni buat aku terfikir salahkah aku dalam memilih??arusnya sekarang seperti dah terbalik...kesemuanya bakal naik...yang amat kaya mungkin kurang terkesan dengan kenaikan ni tapi yang kaya , mudah kaya , miskin , mudah miskin dan msikin tegar dah tentu akan terasa dengan kadar kenaikan sume barang....

DAHULU janjinya lain..katanya akan amik berat hal hal berkaitan RAKYAT tapi SEKARANG ni jd lain...adakah kenaikan harga ini akan menyebabkan tanggungan kerajaan berkurangan dan kerajaan akan memberi lebih kemudahan kepada rakyat atau sekadar mahu mewujudkan KESUSAHAN yang berpanjangan kepada rakyat yang 300% peratus akan terksesan kerana hal itu....SALAHKAH AKU???


2 comments:

azieazah said...

Takpa, nanti depa bagi BR1M.. hehehe

siti zuraida Rajab said...

BR1M pun tak cukup nak pi bayar yang dah naik ni kak azie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...