Pages

Tuesday, December 3, 2013

::Jenama AVON Pulak::

selepas beberapa kali mengira akhirnya aku memilih lipstick alias gincu bibir  jenama AVON...bukan sebab jenama ni takde klas atau sebagainya tapi disebabkan keserasian bibir aku menggunakan lipstik tu...lipstick jenama ni memang sangat tahan...maksudnya sebatang lipstik tu blh sampai hampir setahun mengikut penggunaan aku la..orang lain aku tak tau....harga yang murah dan warna yang cantik menyebabkan aku pilih jenama ni....

 

 jenama AVON Simply Pretty..seb baik aku jumpa akk yg mmg slalu beli brg AVON...so dapatlah aku membeli lipstik ni...aku beli dua warna yang sangat aku suka...ROMANCE dan FRESH MELON...murah pun sangatlah berbaloi utk poket aku ni...korang pun boleh try beli barang AVON ni..aku bukanlah representative dorang tapi memang agak berbaloi beli dari AVON ni..nak murah jadi ahli yea.....CARI aje la...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...