Pages

Wednesday, December 11, 2013

::Sejarah Perjalanan Balik Melaka 6 Jam::

minggu lepas aku balik ke Melaka sebab nak gi holiday ke Pantai Timur...so aku pun cabut awal dari pejabat dengan harapan boleh sampai awal dan kemas baju sebab baju aku semuanya ada di Melaka...so aku pun sampai di TBS kul 5.45 petang...seb baik sebab jalan kat Raja Chulan ni boleh jadi tak jem pulak ari tu.....so dapat naik bas kul 6.15ptg...aku bagitau EN SAYANG suh amik awal since aku sampai lebih cepat dari selalu...

tanpa aku sedar yang perjalanan aku balik ke Melaka ari tu sampai makan 6 jam kerana sesuatu berlaku di atas jalan raya.....naik bas kul 6.15 petang sampai di MELAKA SENTRAL kul 11.45 malam...korang leh bayangkan tak bape lama EN SAYANG tu tunggu aku kat Melaka Sentral tu...sampai bateri fon flat campur kena marah sebab aku tak menjawab telefon...rupanya ada kisah yang berlaku...ada kemalangan ngeri yang berlaku kat lebuhraya PLUS kat Senawang KM 244...ni pic ihsan dari BLOG tengoktvonline...terima kasih yea...ngeri kan kemalangan ni...apabila dua GAJAH melanggar KANCIL yang berada di tengah



ini yang menyebabkan perjalanan yang hanya mengambil masa DUA jam menjadi ENAM jam...dalam pada kita berhati2 memandu tapi akan jadi sebegini akibat kecuaian orang lain..amat menyedihkan..takziah kepada keluarga mangsa....perjalanan pulang yang amat memenatkan tapi berakhir keseronokan...

2 comments:

hanisah mat azit said...

ada yang meninggal x?...

Unknown said...

ada 3 orang kak..termasuk seorang bayi 10 bulan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...