Pages

Friday, December 6, 2013

::Luka Yang Nampak dan Luka Yang Terpendam::

 
kalau ikut tajuk aku kan...apa perbezaan yg korag nampak??? kalau akulah kan...mcm ni

Luka Luar - memang nampak...senang sembuh...cepat baik..lagipun nampak darah yang keluar kan.....walau tak banyak pun darah yang keluar tetap akan berhenti jugak bila dah kering


TAPI
 
Luka Dalam - tak nampak...lambat sembuh.. lambat baik....malah boleh berkecai sampai tak tinggal apa pun


tapi lebih sakit luka yang tak nampak berbanding yang nampak sebab aku dah rasa...dan amik masa nak sembuh tapi ia akan tetap terluka kalau orang buat tak nampak jea apa yang terjadi kt org lain

apa pendapat korang?????

2 comments:

hanisah mat azit said...

luka dihati tiada siapa yang tahu....

siti zuraida Rajab said...

yea kak...luka di hati memang tak sape tau betapa dalamnya luka tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...