Pages

Friday, December 27, 2013

::Sunnah Jumaat::

 

salam dan selamat pagi...hari ni adalah hari Jumaat terakhir dalam tahun 2013...kita tak akan jumpa lagi hari Jumaat 27 Disember 2013..moga2 kita semua mendapat keberkatan dariNya..

mood aku sedikit merudum...tak taulah boleh recover atau tak..ujian di hari hari akhir 2013..apa nak kata...sepanjang 2013 ni pelbagai ujian aku hadapi..walau susah sangat tapi aku usaha jugak bangkit walau terkadang jatuh lagi..terima kasih kepada semua yang masih teguh utuh berdiri bersama aku...untuk yg telah meninggalkan aku berjuang sendiri atau yg akan pergi dr aku..tiada kemarahan dari aku sebab kita berhak buat pilihan untuk bersama siapa sepanjang perjalanan hidup tapi walau apa pun aku berdoa agar korang sume sentiasa bahagia...


antara sunnah yang boleh dilakukan sepanjang hari ini iaitu JUMAAT ...paling banyakkan berselawat...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...