Pages

Friday, December 13, 2013

::Jalan di Tasik Kenyir::

ni pulak tempat yang aku memang teringin nak pegi kalau ke Terengganu.TASIK KENYIR...aku teringin nak tengok depan mata sendiri macamana besarnya tasik buatan manusia ni...yang ternyata sesuai untuk kaki memancing macam si dia ni...sampai katanya nanti nak buat family trip ke TASIK KENYIR pulak...

kami ke sini sebelum balik ke Melaka...perjalanan dari kg si dia di Kg Telemong Kuala Berang mengambil masa lebih kurang setengah jam je..tapi memandu ke sini dalam keadaan hujan dan jalan yang licin memang mencabar bagi pemandu amatur macam aku ni..tapi si dia kerap ingatkan....jadi aku memandu secara perlahan lah....


memang cantik tempat ni..sejuk jea mata memandang...ngan suasana alam yang sejuk pastu nengok tempat yang sunyi ni amat menenangkan...kata si dia tempat ni memang sunyi tapi setiap dua tahun akan ada seperti pesta di sini...kalau korang nak nak lebih lanjut pasal tasik ni boleh aje KLIK...manalah tau nak tanya pakej apa yang ada kat situ kan..kat sini pun ada RUMAH PERSEKUTUAN kalau ada kakitangan awam yang nak lepak kat sini...


nampak tak muka orang excited cam aku ni???terima kasih sayang sebab bawak datang sini walau pun sekejap..nanti kita datang lagi yea..kali ni i teman u memancing pulak...walau tak tau pun nak mancing janji i setuju ngan hobi u...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...