Pages

Tuesday, December 3, 2013

::Hujung Tahun Nak Bercuti::

 

tengok pic tu menguatkan lagi hajat aku...hujung minggu ni aku dah plan nak bercuti ke Terengganu...hubby dah siap booking hotel dan kenderaan tapi bila mengenangkan banjir dah melanda beberapa negeri ni....akan terjadikah percutian aku ni??tapi my hubby kata kami akan tetap pegi jugak walau terpaksa guna jalan jauh....nanti aku update cite aku bercuti yea...hujung tahun yang tak memerlukan tenaga aku tuk standby jaga bilik gerakan...hehehehehehehehe

 

aku akan stay di hotel ni......korang tau tak apa nama hotel ni??nanti aku bagi cite yea...dah lama mengidap nak stay kat salah satu hotel milik jenama ni..akhirnya ditunaikan oleh en kesayangan...tima kasih b...sayang kat b slalu.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...