Pages

Friday, December 6, 2013

::Tercapaikah Hajat Aku::

salam dan selamat pagi Jumaat...Jumaat pertama dalam bulan Disember 2013...moga hari ni memberikan keindahan untuk semua...

 

setiap orang punya impian begitu jugak aku...aku punya impian besar satu ketika dulu tapi disebabkan kebodohan aku maka impian tu dah musnah...so sekarang aku hanya minta yang mudah jea...nak minta yang besar aku pun tak tau lah akan tercapai ke tak...berdoalah bersama2 agar aku mampu bina impian lain... bagi aku pulak salah satu hajat aku iaitu nak makan ciskek meleleh hampir tercapai sebab masih ada yang SUDI nak menjual untuk AKU ni...masih ada satu lagi hajat aku yang akan disempurnakan oleh en HUBBY...iaitu bercuti pada hujung minggu ni...harap2 akan adalah perubahan cuaca untuk hari ni...aku berdoa sangat2 agar aku dapat pergi ke tempat yang aku memang idamkan sangat2..nak tau tempatnya??TUNGGU........

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...