Pages

Wednesday, December 11, 2013

::Banjir di Sana Sini::

salam dan selamat tengahari sume...dah lebih seminggu ni hujan turun mencurah2 di semua negeri termasuk ada yang banjir lagi..tahun 2013 ni merupakan tahun relaks utk aku...hehehehehehe...disebabkan tiada urusan kerja di tahun ni so aku pun plan  ke PANTAI TIMUR bercuti sambil  mencari banjir...aku ke PAHANG sebelum ke TERENGGANU...
tapi malang bagi kami berdua tiada kawasan banjir yang ada di sepanjang laluan kami...(maksud aku di jalan yang kami lalu tapi di kiri kanan memang ada kawasan hutan yang dibanjiri air)..jangan salah faham yea...tak tercapai pulak hasrat kami... 



ini picTERMINAL SENTRAL KUANTAN yang aku google tapi semasa aku ke sini aku hanya dapat melihat kesan banjir jea...aku jugak lalu di hadapan kolej Syahputra yang katanya banjir tapi juga tiada air...mungkin dah surut memandangkan matahari dah menampakkan diri masa ketibaan aku di sini....





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...