Pages

Thursday, December 26, 2013

::Sakitnya Bila Migrain Menyerang::

aku ni pengidap migrain walau tak teruk aku memang dapat ubat dari hospital..dan bila migrain ni menyerang memang macam nak tercabut kepala aku...so aku pun carilah apa cara nak hilangkan migrain kalau ia datang menyerang..kalau ada yang nak buat pun boleh jugak...ini rawatan secara ISLAM tanpa menggunakan ubat..(kot ada yang alah makan ubat kan??))

ini caranya...

1. Baca Surah Fatihah (1 kali)
2. Baca Ayat Kursi (3 kali)
3. Baca Surah Al-Ikhlas (3 kali)
4. Baca Surah Al-Falaq (1 kali)
5. Baca Surah An-Nas (1 kali)
6. Baca Ayat ke 58 dalam Surah Yasin (1 kali)
     (Salamun Qaulammirrobbirrohim)
7. Selawat ke atas Nabi Muhamad s.a.w

(sepanjang membaca ayat2 tersebut,letakkan kedua-dua tapak tangan di atas kepala terutamanya pada bahagian yang sakit)

8. * yang paling penting ialah keyakinan,penyerahan dan tauhid pada Allah s.w.t kerana hanya Allah yang Maha Penyembuh

IN SHA ALLAH mujarab..cubalah yea

2 comments:

msredcheesecake said...

yakin dengan perlindungan Allah... ayat2 nya... semuga kita dikurniakan kesihatan... bismillahi syafi...

siti zuraida Rajab said...

tq msredcheesecake

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...