Pages

Thursday, December 26, 2013

::Bisnes Online , Beranikah Aku::





 

 aku punya satu impian iaitu nak buat bisnes...tapi aku tak punya keberanian utk memulakan perniagaan..aku punya stigma negatif dalam otak kerana aku rasa tiada org akan beli apa yg aku jual..baik kawan ataupun org luar...sebagai contoh....kalau bisnes secara online...mungkin dalam facebook contohnya...adakah rakan aku dalam senarai itu akan membeli brg yg aku jual..camne nk jual brg tu selain dr rakan dalam senarai sahaja...camne pulak aku nak pegi amek brg yg dipesan sbb aku tak punya kenderaan...kalau nk but bisnes online ni kena buat di rumah sbb kt pjbt ni mmg tkde ruang nk menyelit pn...(kalau status blog ni sumenya status yg auto published).....ada banyak yang bermain di fikiran aku...

ada tak sesape yang boleh yakinkan aku yg aku jugak boleh buat bisnes online sebab aku rasa dah malas nk keje kt pjbt..(boleh ke ckp camtu)

TOLONG!!!!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...