Pages

Tuesday, December 3, 2013

::Kawan Atau Sahabat::

 

salam dan selamat pagi sume..tetiba ari ni aku terfikir nak cari erti kawan dan sahabat....mungkin apa yang aku alami sekarang ni sebab aku tak tau erti kawan dan sahabat kot...atau aku pun tak berfungsi dengan betul sebagai kawan dan sahabat...jadi aku pun tak salahkan sesiapa pun..semuanya datang dari aku sendiri...boleh tengok kat SINI

kat mana aku sekarang ni..adakah aku ini boleh dipanggil KAWAN atau SAHABAT atau sekadar KENALAN sahaja??masih ada lagi ke yang nak jadi kawan aku???untuk nak jadi SAHABAT pada aku memang tak ada yang nak pun sebab aku ni punya sejarah hitam..

aku kalau boleh nak jadi RAKAN, KAWAN, SAHABAT mahupun jadi KENALAN kepada semua orang tapi aku jadi takut sebab AIB aku pernah dibuka oleh orang yang aku HORMAT sangat....dan aku pun tak sangka dia boleh jadi sebegitu hanya kerana aku tolak permintaan dia....walau apa pun aku tetap bersyukur..walau aku tak punya SAHABAT mahupun KAWAN aku masih mampu meneruskan hidup dan MENUTUP buku lama biarpun ada yang masih tetap MEMBUKA buku lama aku...


kepada semua...jika sekiranya ANDA merasakan saya ini tidak wajar menjadi RAKAN, KAWAN, SAHABAT ataupun KENALAN kepada anda kerana anda merasakan saya ini tidak boleh BERUBAH, kerana saya ini JAHAT, kerana saya ada sejarah BURUK.....saya minta MAAF BANYAK2 sebab saya TIDAK BOLEH ubah apa yang dah terjadi dan anda boleh REMOVE saya dari senarai rakan anda di FACEBOOK, EMAIL, WECHAT dan semua yang ada nama saya di dalamnya... tak mengapa kalau saya tak punya ramai nama di dalam senarai itu...sebab saya sedar diri saya....apa yang boleh saya cakap saya telah BERUBAH dan saya sedang MENUTUP buku LAMA saya dengan MEMBUKU buku BARU..sekiranya anda masih menilai saya melalui buku LAMA saya MAAFkan saya....




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...