Pages

Tuesday, December 3, 2013

::Burger Bakar Abang Burn::


ini kisah dua minggu lepas..masa ni aku tak balik ke kampung bertemu si dia sebab pagi tu aku ada Family Day kat Putrajaya...nanti aku buat cite dia..walaupun dah basi tapi aku tetap nak bercerita jugak....ini kisah pada malamnya..aku teringin sangat nak makan burger yang dikatan sebagai fenomena sekarang ni ..BURGER BAKAR..so adik aku pun tunaikanlah hajat aku ni...puas mencari2 di mana kedainya sampai kami berpusing tiga empat kali..akhirnya ketemu jua...


kat atas tu ada makanan aku...sebabnya bila sampai kat kedai ni kesemua burgernya ada bijan...jadi melepaslah aku nak merasa makan burger..jadi tanpa mau merasa melepas aku pun amiklah cheesy meatball...memang sedap gila gravy saucenya... yang adik aku makan tu aku lupa pulak namanya...
  

ini mereka yang tetap bersama aku walau apa keadaan aku sekalipun..aku sayang korang semua....budak Darwisyah yang makan daging malam tu....dan gian bergambar pulaknya 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...