Pages

Friday, December 13, 2013

::Food Court Kg Pandan::

selamat tengahari korang..dah lunch??aku dah makan tapi selera terbantut sebab nasi goreng aku terlalu pedas....tak dapat nak ditelan...so kalau lapar pas ni pepandai lah...apa nak cite pasal tempat makan ni yea??

ok camne..semalam akk aku ajak makan luar...pada asalnya aku malas nak kuar sebab penat sangat tapi pas di ajak ngan penuh kasih sayang so aku pun follow la...aku ni kalau makan kat kl ni aku cuma ikut jea...dalam keta baru nak decide makan kat mne..so anak buah aku pun drive sampai kat tempat makan ni....FOOD COURT Kg Pandan....kalau tak silap aku dekat ngan IKM KL, Klinik Kesihatan Kg Pandan...kalau orang KL korang tau la tempat ni...tempat makan ni all time favorite family aku...so meh nengok foto yea...


inilah menu kitaorang malam tu..akk aku tak order makan pun..cuma cuit2 makanan kitaorang pun..kat atas tu ada sate yang best,lamb chop utk aku,chicken chop anak buah aku nyer...dan nasi goreng ayang yang marbeles + melambak.....alhamdulillah..kenyang malam semalam..seb baik aku ikut kan???hahahahahahaha

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...