Pages

Monday, December 24, 2012

::Aktiviti Sabtu::

agak jarang aku ada update cite tentang aktiviti aku sepanjang sabtu dan ahad..tapi kali ni aku ada story plak...sabtu lepas aku keluar menonton wayang,,,hehehehe tapi entry ini tiada foto krn fon saya non ada kamera lagik yek....tapi dalam fikiran tak tau apa cite best yg sedang ditayangkan..tp anak buah aku sempat bg idea supaya menonton CZ12 lakonan Jackie Chan..katanya best...so aku pun nak menontonlah..cadangan menonton di JUSCO Bandaraya tapi setelah berpusing 2 kali terbatal hajat dan kami keluar dan menonton di MBO Melaka Mall...tayangan jam 10.45mlm...ada masa 1jam lagik so kitaorang sempatlah menonton perlawanan Piala AFF antara Singapura dan Thailand yang mana Singapura menang secara agregat....walaupun Thailand menang 1-0...hahahahaha padan muka thailand....sambung cite wayang plak..dah melalut nnt...

 
aku tak tau lah betul ke tak poster filem ni..ni aku minta dari en google...tak rugi menonton filem ni sbb tiada seminit yg memboringkan...penuh aksi,lawak dan elemen yang menarik ..kalau korang suka lakonan Jackie Chan tentu korangtau macamana lakonan dia..so pegilah menonton....meh kite amik sikit aksi dalam filem ni yek...tq kpd en google
 
 
 
 
 
dah tak boleh bagi bebanyak...nanti korang tak gi nonton...cite ni mmg tersangatlah hebat....selamat menonton
 

2 comments:

azieazah said...

Saya pun baru plan nak pi menonton esok, tapi kompom la ramai orang esok kan?

Unknown said...

mmg ramai kak...kat melaka semalam jgnkan kata nak menonton nak parking pun takde space

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...