Pages

Monday, December 31, 2012

::Penutup 2012 Yang Duka::

sepanjang 365 hari di tahun 2012 ni pelbagai dugaan dan cabaran yang aku telah harungi....suka duka silih berganti....bermula dari hari pertama 2012 aku berhadap duka sehinggalah ke hari yang akhir di 2012 aku masih dilanda duka lara.....inilah kesedihan yang paling besar aku tanggung....aku dibuang dari hidup seseorang yang selama ini bersama ngan aku...dibuang dari mengetahui kehidupan dia...dibuang dari mengintai masa gembira dia...apa lagi yang harus aku buat setelah mengetahui perkara ni???menangis ajelah kerja aku...habis menangis aku diam...habis diam aku menangis lagi...bukan aku sedih sbb apa tp aku sedih kerana aku tak dibenarkan terus mengetahui tentang dia..dibuang terus...kalaupun tak nak kawan ngan aku jangan buang aku sebegini...mengganggu sangatkah aku dalam hidup dia??tidak aku minta ini datang...tidak aku suruh perasaan ini hadir...tapi inilah hukuman yang aku terima kerana perasaan ini datang...inilah natijah aku aku dapat akibat membiarkan ia hadir...salah aku ke kalau perasaan ini datang untuk kau???aku tak mohon kau bertindak sebegini tapi sekurang2nya jangan buat aku sebegini hina....
 
 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...