Pages

Thursday, December 20, 2012

::Cuti2 Malaysia Part 1::

salam and selamat pagi...dah agak lama plak tak menulis kat blog ni...ari tu kan aku ada cite yg aku nak pegi bercuti...jadi inilah ceritanya....selepas perjalanan hampir 8 jam aku dan anak2 buah aku pun berhenti berehat....kalau tak silap aku kat kuala terengganu...maklumlah tak perasan mata aku dah katup...mengantuk...ini pun mereka yg kejutkan...

 
 
inilah anak2 buah aku...peneman aku sepanjang perjalanan bercuti di kelantan...muka dorang still happy walaupun tak tido sepanjang 10 jam perjalanan dari melaka hingga ke kelantan...
 

ini plak makanan untuk aku...hanya bihun yg boleh dimasukkan ke perut..tp foto aku tiada sbb muka aku terlalu sembab...malu nak nengok kamera...
 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...