Pages

Monday, December 24, 2012

::Cuti2 Malaysia Part 5::

malamnya kami ke Wakaf Che Yeh....setelah berhempas pulas berjalan inilah masanya memanjakan diri atau menenangkan diri...iaitu shopping time....tapi picnye non ada sbb x masuk dari pintu gerbang yg dibina..so mohon dr en google jek....bulan Mei lepas aku ke sini jugak tp disebabkan poket kering masa tu so aku lebih banyak berjalan dari membeli...tapi kali ni aku nak membeli....


kitaorang g wakaf che yeh ni pukul 10.00 mlm kalau tak silap...tp anak buah aku pesan jgn beli byk2 sbb esok nak ke Tak Bai...so aku pun beringat ler...inilah hasil tangkapan aku malam tu...dalam tak banyak pun abis jugak lah poket aku...

 
ini seluar untuk anak aku..nak main bola katanya so aku belikanlah.....puas berjalan di banyak gerai tak ada yg dia berkenan tp akhirnya ada jugak yg dia nampak dan aku pun menghulurkan duit....harganya???biarlah rahsia

 
yg ini plak untuk aku...sehelai syria,sebatang celak dan sepasang selipar...bolehlah...selipar tu aku berkenan dah lama lebih2 lagi pada jenamanya...celak tu tuk gantikan celak aku yg dah abis...jauh tu aku beli celak..macam kat melaka takde jual plak...tudung tu plak saje jek aku beli...

 
ini untuk adik aku....3 pasang kain tuk dia...terpulanglah nak buat apa ngan kain tu...tapi utk adik aku yg berbunga oren tu sbb dia jarang ada baju yg berwarna oren...tudung nnt aku belikan di Tak Bai


ini plak baju utk cucu dan anak buah aku yg berdua tu..puas pusing nak carik baju tido dorang..aku tak berani nak beli baju tuk jenjalan nanti tak sesuwei plak....so belikanlah aje baju tido....hehehehehe

bersambung lagi cite ni...jangan marah yek...dan jangan plak boring baca cite2 i....hehehehehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...