Pages

Monday, December 3, 2012

::Kisah Bahagia Itu Berakhir::

selama seminggu ni aku sekadar berharap agar ianya tidak berkahir begini...bukan pengakhiran begini yg aku minta...bukan ini yg aku berkehendakkan...aku sedar ianya perlu berakhir tp bkn dgn cara begini...tp hari aku sedar yg ianya telah berakhir...tanpa sebarang ucapan..tanpa sebarang kata2...tanpa sebarang pamitan aku ditinggalkan sendirian tanpa sebarang kata......tahniah utk awak sbb tinggalkan sy sebegini rupa...ini kali kedua awk buat begini...tinggalkan sy dlm keadaan bingung....terima kasih awak...sy bahagia untuk seketika dan sy akan cuba kembali bahagia walaupun luka yg awak tinggalkan amat besar tp sy akan cuba biarkan masa menutup rapat luka tu...terima kasih untuk segala2nya..maafkan saya kerana terlanjur suka pada awak....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...