Pages

Thursday, December 27, 2012

::Mencederakan Diri Sendiri::

alangkah indahnya perasaan mencederakan diri sendiri...jgn risau kengkawan...bukan melukakan diri tp melukakan hati sendiri dgn buat apa yg hati tak nak....biarpun xde org yg faham tp itu semua aku buat sebab aku terlalu terluka dgn apa yg terjadi...awak tak kan nampak sebab knp sy buat begini..mungkin awak akan kata tak kan sbb cinta awak buat begini tapi ini bukan sbb cinta tp sbb awak....awak yg jadi punca sy cederakan diri saya....padan muka saya...begini cara awak layan saya...saya tau saya bersalah tp jgn layan saya macam sampah...macam tunggul...kalau betul awak tak kita berkawan berterus terang supaya saya tau apa yg saya nak buat...sy x nak buang awak tp kalau awak tak mau saya muktamadkan apa yg saya rasa ni...saya tau ini salah...jadi buat keputusan...mau kita terus berkawan atau berhenti jadi kawan...saya akan terus cederakan diri saya sehingga awak bagi kata pemutus....

4 comments:

Fyda Adim said...

tolong jangan cederakan diri sendiri.:D

Unknown said...

kalau boleh mmg tak nak tp inilah yang terjadi

azieazah said...

Majuk yaaaa?

Unknown said...

betul kak..mmg merajuk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...