Pages

Thursday, December 13, 2012

::Merehatkan Kepala::

 
 
dalam kepala otak ni dah nak mencutikan otak jek...dah tak larat nak memikirkan hal2 nombor lg ni...skrg ni semua nombor yg aku tengok dah terbalik,tertonggeng dan pelbagai aksi lagi yg aku nampak...macam pic kat atas tu...
 
 
 
bestnya kalau jadik macam kitty ni...harap2 termakbullah hajat aku ni.....tapi ke mana yek aku nak mencutikan otak ni???any idea frens???
 
 
 
 

2 comments:

@lfidah @dim said...

bercuti ke pulau-pulau.dpt tgk air laut yang membiru.tenang jea...

amieda said...

pulau????next trip plak la...kali ni nak gi tepi laut jek...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...